miercuri, 24 martie 2010

Spune ceea ce crezi!

Stiiti, de obiciei mi-e sila sa scriu, asa ca la diferite postari dau copy-paste pentru a scrie cat mai putzin.... dar sunt unele momente, cand imi sustin punctul de vedere, atunci cand vorbesc din suflet, si numai ma pot opri... mereu gasesc lucruri noi de spus, si alte puncte de vedere de abordat.... mi-sa spus ca ma pricep la cuvinte, si ca am curaj.
Vad pe unele site-uri articole, sau comentarii ce contin discriminari... singura discriminare pe care o am este cea a manelelor... dar nu vreau sa vorbesc acum despre asta pt k numai ma pot opri, daca imi exprim din nou opinia as scrie pana dimineata:D
Deci, sa revenim... cand vad asemenea chestii, incept sa comentez si eu, nevrand sa exagerez, dar cateodata nu pot... ma uit si vad ca am scris sute de caractere...
Am o mare problema... mai am catziva ani pana voi deveni majora si voi dobandi anumite drepturi, dar si in momentul de fata am anumite drepturi, ca si orice alt copil din lumea asta. 20 noiembrie este o zi istorica pentru cele 2 miliarde de copii din lume, deoarece in anul 1989 la acea data, Organizatiia Natiunilor Unite, a adoptat Conventiia cu privire la Drepturile Copiilor.
Printre aceste drepturi extista si unul destul de important.. cel putzin pentru mine: "Dreptul la opinie".. Din pacate acest drept la noi nuprea este respectat. O sa va dau un exemplu despre ceva real care se intampla la mine in scoala si care ma deranjeza exagerat de mult. Atunci cand toti vor sa progreseze si sa adopte stluri moderne de predare comportament sau chiar sanctiuni, numai "Scoala Valcanesti" pare ca da inapoi... Vreti sa stiiti motivul? Nuprea as vrea sa comentez pentru ca mi-as creea probleme... dar cum am mai spus mai sus, am dreptul la opiniie, un drept pe care nimeni nu mi-l poate incalca, desi multi vor asta.... Sunt privita rau pentru ca am curaj sa spun ceea ce cred... de ce trebuie sa fie asa? de ce niciodata nu ni-se cere opinia cu cedere la viata noastra... priviti de exemplu invatamantul, e viata noastra, dar ei o conduc.. sunt clasa a 8a.. anul trecut am dat teze unice, anul asta dau examen de admitere.. ce sa mai inteleg? totul se schimba... dar in rau... de ce nu ni-se cere parerea? poate ca stiim ce e mai bine pentru noi... nu neaparat sa fie aplicata, dar sa se tina cont de ea... poate ar fi una puna si utile, si noi chiar ne-am bucura sa vedem ca suntem de folos, sau mai mult, sa vedem ca avem si noi ceva de spun in viata noastra.... de ce nu este si la noi ca si in alte parti? Am abordat un stil diferit fata de ceilanti... adik "Voi radetzi de mine ca sunt diferita, dar eu rad de voi ca suntetzi toti la fel" cam asa ar fi.... S-au scos vorbe despre mine de la o anumita persoana (de care abia astept sa scap la terminarea clasei a 8a ca si restul elevilor)... din pacate prostiia e contagioasa, si mucosii de la mine din scoala au transmis mai departe... Acum inapoiatii (va suparati= va simtiti) comenteaza peste tot... am si eu un sfat: "Uitatz-iva la ce avetzi in casa, la voi insiva, la copii, frati, parintii vostrii, daca nu au defecte, si apoi daca chiar va credeti perfecti, comentati si de altii"
Chiar nu are nimeni curaj sa-si spuna parerea? sa fie cine e cu adevarat? sa fie in pilea lui si sa se simta bine fara a fi discriminat? oky, eu am spus ceea ce cred, si le-am aratat oamenilor cine sunt... multi m-au sustinul, dar si mai multi m-au comentat pe la spate.... daca tot nu sunteti de acord cu mine, de ce nu imi spuneti in fata? Nu va credetzi in stare? nu avetzi curaj? Daca nu suntetzi in stare sa facetzi ceea ce am facut eu atunci nu imi ajungetzi nivelul si nu ar trebui sa malvorbiti daca voi nu puteti face ceea ce eu fac.
Deja am scris destul dar nu pot sa ma opresc... va vorbesc din suflet si nu ma mai pot opri.... dar totusi o voi face si voi incheia, asteptamd sa va aud ca de obiciei comentariile pe privat... sau ma rog pentru o parte dintre voi... pe la spate pentru ca asta e Romania! WAKE UP!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu