joi, 11 martie 2010

Prietenia- true friendship

Mereu am tinut la prieteii mei.....nu suntem perfecti..niciodata nu vom fi...nimeni nu e... Si noi ne-am certat deseori, asa cum se intampla in orice gasca,... dar niciodata nu ne-am dezamagit, am fost alaturi unii de altii, si ne-am ajutat reciproc pe cat de mult posibil...
In continuare anexez cateva citate celebre despre prieteni si prietenie:

A avea un prieten este a avea un alt eu. A trai si-a iubi este acelasi lucru." (Cicero)

"Adevarata prietenie este o multumire sufleteasca ce n-o pot intelege oamenii de rand." (La Bruyere)

"Aurul il cercam in foc, iar pe prieteni in vremi de restriste." (Socrate)

"Bucuria omului e omul. Intre ei se infiripa prietenia, care umple cel mai intins desert al sufletului nostru. A iubi si-a fi iubit, iata taina fericirii!" (Bossuet)

"Bunavointa ne face mai multi prieteni decat bogatia si ne aduce mai multa incredere decat puterea." (Fenelon)

"Cat despre mine, imi place mai mult un prieten adevarat decat toate onorurile lumii la un loc." (Socrate)

"Ce nu vrei sa stie dusmanul, nu spune prietenului!" (proverb arab)

"Cel care n-a simtit niciodata farmecul unei prietenii sincere si dezinteresate, nu cunoaste toata fericirea pe care un om o poate primi de la un om." (Young)

"Cine este erou? Acela care stie sa faca din dusman prieten!" (J. J. Rousseau)

"Cine isi face multi prieteni, ii face spre nenorocirea lui; dar este un prieten care tine la tine mai mult decat un frate." (Prov. 18, 24)

"Cine primeste sincer pe prieten, respectuos pe rude, cu politete pe femei, cu daruri pe saraci, cu smerenie pe cei mandri, cu sfaturi blande pe cei rataciti, iar pe cei intelepti dupa felul lor de a fi, acela este un om cu adevarat prietenos." (Herder)

"Cred in binefacerile prieteniei cand ajunge pana la daruirea de sine." (Duhamel)

"Cum inveseleste untdelemnul si tamaia inima, asa de dulci sunt sfaturile pline de dragoste ale unui prieten." (Prov. 27, 9)

"De mi-ai numi o mie de comori, acestea toate nu pretuiesc cat un adevarat prieten." (Sf Ioan Gura de Aur)

"Du-te la prieteni mai curand cand sunt nefericiti decat cand sunt fericiti!" (Chillon)

"E bine sa te induiosezi de nenorocirea prietenilor tai, dar e mai bine sa le vii in ajutor." (Voltaire)

"E mare mangaiere la vreme de restriste sa te afli langa cineva pe care sa-l doara inima pentru tine." (Cervantes)

"E o eroare generala de a se socoti drept prieteni doua persoane care se tutuiesc." (Renard)

"Eu am pe prietenul meu in mine si eu sunt in el." (Toma d'Aquino)

"Fereste-te deopotriva de prietenia dusmanului si de dusmania prietenului!" (N. Iorga)

"Ganditi-va mult cand voiti sa faceti din cineva un prieten; cand v-ati hotarat insa, primiti-l cu inima deschisa si vorbiti-i cu aceeasi incredere ca in voi insiva!" (Seneca)

"Imi iubesc prietenul cel mai bun, dusmanul meu cel mai vajnic. Este omul care ma tine treaz." (G. B. Shaw)

Am incercat sa le arat ce insemna pentru mine, am facut mai multe fimuletze, dar va arat doar unul dintre ele:P


2 comentarii: