miercuri, 31 martie 2010

Ghost story

Hy, sorry pt absenta, nuprea am avut timp sa mai postez nimic nou... dar m-am gandit sa ma revansez... dupa cum ati vazut si din postarile anterioare eu iubesc foarte mult fenomenele paranormale:X
Nu stiu cat de mult cred in ele, sau cat de adevarate sunt...stiu numai ca daca intr-adevar ceea ce multi sustin este adevarat... eu una as lesina imediat daca as patzi ceva de genul asta.:))
In spirite sau in manifestarea fizica a fantomelor chiar cred...imi plac foarte mult...

am gasit un filmuletz p you tube care cred ca va va placea, asa cum mi-a placut si mie:X







Totusi cred ca am avut sh eu parte de ceva de genul asta....sau in orice caz era ceva destul de ciudat. Intr-o seara ne intorceam dintr-un loc .....(claudiu stie ce am incercat eu acolo intr-un geam:))) de fapt am incercat ritualul dintr-o postare anterioara, cea cu Bloody Mary, si nu a mers, adica a iesit Derek dupa un mormant dar nu m-am speriat) in orice caz, cand eram aproape de casa (intrebati-l pe Roby daca nu am credetzi pt k era cu mine;)) ) am auzit la o casa in care nuprea mai locuieste nimeni, intr-un brad, niste sunete foarte ciudate.... si datorita faptului ca era intuneric afara, dar si pt ca Roby tot batea apropouri ca e o fantoma;)) am incemenit de frica.
Ma rog...am trecut peste, dar curand, cand ma intorceam de la un spectacol>:P tot nopatea, am trecut pe langa aceeasi casa. Masinile veneau cand din fata cand din spate. Vedeam umbra mea.... dar si o alta umbra in spatele meu... era de marimea unui copil... M-am speria si m-am intors... nu era nimic... Am mers mai departe...in continuare vedeam aceeasi umbra care vedea in spatele meu, dar pe parcursul drumului se indeparta ori se apropia. Din nou m-am oprit si m-am uitat in spate, chiar m-am intors putzin inapoi pt a-ma uita mai bine. Cand ma intorceam, umbra se departa. O vedeam langa mine, dar nu era nimic... simteam o prezenta, dar nu era nimic. Va dati seama k numai puteam de frica. Indata ce am trecut de casa respectiva, umbra a disparut.
In seara urmatoare (era tot intuneric) am trecut din nou pe acolo. De data asta a fost sh mai sh. Cred ca totusi a fost mai mult auto-sugestiia. Auzeam crengile bradului care se miscau, dar nu batea vantul. Mi-sa parut chiar ca vad ceva negru care a sarit... nu stiu daca am vazut bine... dar ma asteptam la asa ceva, si poate ca mi-am imaginat.
Am aflat ca in acea casa a murit cineva totusi... de fatpt sunt case vechi. In majoritatea au murit oameni. Am trecut d mii de ori pe langa acea casa. Trec in fiecare zi. Pana acum nu am mai patzit asa ceva. Poate ca are legatura cu acea seara in care am fost q mai multi priteni in cimitir numai k sa ne batem joc d frica altora pt cimitire, si pt a-ne speria :D .
Nu stiu cat de adevarat e, sau daca e auto-sugesiia mea. In orice caz, acum mi-e destul de teama sa ma duc pe acolo noaptea:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu